salut!

ACEST SITE ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE.

15.01.2018

Noi inceputuri

Pui in balanta fiecare zambet si fiecare gest plin de iubire pe care ti-l ofer cu atata dragoste. Fiecare clipa, fiecare gand zboara neincetat catre tine. 
Imi esti atat de draga...incet-incet, incep sa ma indragostesc de tine, de sufletul tau...
M- ai smuls din ghearele nepasarii in care am cazut. Mi- ai oferit zambetul tau, o raza de soare,
care pur si simplu mi-a inundat toata fiinta.
 Mi-ai incazlit inima cu bunatatea ta, mi-ai zdruncinat lumea pe care mi-am cladit-o in atat amar de vreme...
Privirile pe sub pleoape, pe care m-i le arunci din cand in cand, astfel incat, parca, nimeni in afara de mine nu ar fi sortit sa le vada, imi bantuie visele. Te visez non stop, chiar si cu ochii deschisi.
Port cu tine discutii infinite despte tot si toate. 
Limbajul nostru nonverbal e mai presus de orisice.
As vrea sa-ti spun iubirea ce ti-o port! Ti-as canta ode de lumina, pe voci  de Heruvimi! Ti-as oferi in dar, ca si cercei, soarele si luna, iar din milioanele de stele ti-as face-o slaba de margele. Luceafarul de dimineata, ti l-as da ca si compas. Sa-ti calauzeasca pasii, drept spre inimioara mea. 
Dar tu?!? tu, spune-mi: la tine in inima, cum mai e?
Oare vreodata ai putea face loc si pentru mine? Nu de alta, dar iubirea mea pentru tine creste neincetat, pe zi ce trece, iar in curand nu va mai avea loc la mine in piept. Spune-mi, Te rog! Esti de acord sa-mi faci loc in inima ta? Ma primesti in chirie, macar pentru o eterniate?

Dă-mi mai mult de ceea ce numești iubire, chiar dacă nu este dragoste, îmi place!!!


P.S.: Da, este cu dedicatie. Si da, este cea mai pura postare pe care am facut-o pentru cineva "ecstrem" de drag mie. 

Va urma!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu